Wsparcie dla Ciebie i Twojej firmy

  • Countries

    Ponad 30

    krajów

  • Languages

    19

    języków

  • Offices

    Ponad 50

    oddziałów

  • Ponad 42 000

  • Ponad 1200

Wskutek rewolucji cyfrowej i postępującej globalizacji, granice geograficzne przestają mieć znaczenie. W naszym przekonaniu postęp wynika z ludzkiego dążenia do dzielenia się z innymi. Współpraca leży w naszej naturze.

Prezes i Dyrektor Generalny Arkadin International

Firma Arkadin z dumą podkreśla
przynależność do grupy NTT

Jedna z największych firm telekomunikacyjnych na świecie. Jesteśmy partnerem biznesowym zaspokajającym wszystkie potrzeby naszych klientów w zakresie infrastruktury IT. Zajmujemy się m.in. konsultingiem, projektowaniem architektury, integracją systemów, zabezpieczeniami i usługami w chmurze.

Arkadin benefits

Jakość produktów

W firmie Arkadin wierzymy, że postęp wynika z ludzkiego dążenia do wspólnej pracy i dzielenia się z innymi.

Dlatego naszym głównym celem jest świadczenie najlepszych w swojej klasie usług współpracy zdalnej.

Arkadin benefits

Elastyczność i duży wybór rozwiązań

Każda firma ma inne wymagania — w ofercie Arkadin znajdziesz rozwiązania do współpracy dopasowane do konkretnych potrzeb.

Od 2001 r. współpracujemy z firmami działającymi w wielu różnych branżach. Staramy się dokładnie poznać czynniki biznesowe wpływające na rozwój firm naszych klientów oraz wyzwania, którym muszą stawić czoła. Dzięki temu możemy wspólnie wdrażać odpowiednie narzędzia komunikacyjne.

Współpraca dostępna na wyciągnięcie ręki

Uważamy, że sukces jest wynikiem konstruktywnej współpracy — bez względu na branżę czy wielkość firmy.

Połączony potencjał poszczególnych członków zespołu pozwala zwiększyć innowacyjność i wydajność.

Więcej informacji
  • Najlepsze w swojej klasie rozwiązania do zintegrowanej komunikacji i współpracy w chmurze

    • Zadowolenie użytkowników
  • Lokalna kompleksowa obsługa klienta

    • Szybkie wdrażanie
  • Najwyższa jakość usług

    • Niezawodność
  • Ścisłe współdziałanie i integracja systemów

    • Ciągłość działalności

Wsparcie w języku lokalnym

Obsługa klienta to absolutny priorytet naszej działalności.

Lokalne Biuro Obsługi dba o potrzeby klientów, z którymi współpracujemy, świadcząc wsparcie i odpowiadając na pytania dotyczące oferowanych rozwiązań.

Więcej informacji
  • Szkolenia użytkowników

    • Akademia Arkadin — online sesje szkoleniowe i filmy do samodzielnej nauki
  • Raporty i ankiety

    • Konsola z danymi użytkowania
    • Całodobowa pomóc online w 19 językach
  • Usługi specjalistyczne

    • Kierownicy projektów
Wsparcie udzielane przez Arkadin był bardzo sumienny i bardzo doceniane. Byli w stanie zrozumieć nasze potrzeby i zaproponować rozwiązanie dobrze oceniany.
Wataru Mitsumori, IT Support, Nestle Japan