• Arkadin Anytime
    • Jak otrzymam pomoc, jeśli mam problem podczas konferencji?

      Jeśli Twoja konferencja trwa, naciśnij gwiazdka zero (*0) na klawiaturze telefonu, aby porozmawiać z operatorem obsługi klienta. Jeśli nie jesteś w konferencji, skontaktuj się z Obsługą Klienta Arkadin przez Czat w zakładce kontaktu.

    • W jakich kwestiach może mi pomóc obsługa klienta?

      Zespół Obsługi Klienta może:

      • Pomóc Ci we wszystkich problemach związanych z połączeniem z konferencją audio
      • Zadzwonić do uczestników Twojego spotkania audio, jeśli mają problem z połączeniem
      • Podać Ci status konferencji (zablokowana, odblokowana, wyciszona, w trybie głośnym, itd.)
      • Pomóc przy ewentualnych problemach z dźwiękiem
      • Pomóc przy nagrywaniu konferencji

       

    • Czy mogę udostępnić kolegom i wspópracownikom moje dane konferencyjne, aby mogli z nich korzystać?

      Odradzamy przekazywanie własnych danych konferencyjnych z kilku powodów. Możesz zostać obciążony opłatami niezgodnie z Twoim korzystaniem z konta. Ponadto, jeśli kilka osób w tym samym czasie zechce zorganizowac różne konferencje z tego samego konta, może to spowodować nieporozumienie. Jeśli Twoi koledzy lub współpracownicy potrzebują skorzystać z usług konferencyjnych, zalecamy zamówienie osobnych kont. Założenie nowego konta konferencyjnego nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

    • Czy mogę korzystać z usług audio konferencji, kiedy jestem za granicą?

      Tak, możesz zadzwonić pod lokalny lub bezpłatny numer dostępowy Arkadin. Dysponujemy pełną listą międzynarodowych numerów dostępowych, zawierającą lokalne numery dostępu dla wielu krajów na całym świecie.

    • Czym jest konferencja audio?

      Znana również jako telekonferencja - to  połączenie konferencyjne, które pozwala wielu osobom rozmawiać ze sobą przez telefon w tym samym czasie, niezależnie od tego, w jakim kraju się znajdują.

    • Czy mogę korzystać z audio konferencji przez telefon komórkowy?

      Tak, możesz zwyczajnie się połączyć.

    • Kto dostarcza mi usługi audio konferencji?

      Twoją usługę audio konferencji dostarcza Arkadin, czyli ceniony i niezawodny światowy dostawca usług współpracy zdalnej.

    • Co się dzieje, kiedy uczestnik zapomni swojego kodu PIN lub nie ma telefonu z tonowym wybieraniem numeru?

      Jeśli uczestnik zapomni swojego kodu PIN lub wprowadzi go błędnie, zostanie automatycznie połączony z operatorem obsługi klienta Arkadin, który po weryfikacji umieści uczestnika w odpowiedniej konferencji.

    • Jak rozpocząć audio konferencję?

      Aby rozpocząć audio konferencję, musisz jedynie zadzwonić pod numer dostępowy Arkadin, który otrzymałeś oraz wprowadzić Twój kod PIN. Możesz to zrobić za pomocą każdego telefonu, komórki lub platformy do audio konferencji w każdym czasie i w każdej lokalizacji na świecie. Usługi konferencyjne Arkadin są dostępne 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

    • Nadal nie wiem, jak korzystać z usług konferencyjnych audio, gdzie mogę dowiedzieć się więcej na ten temat?

      Twój Account Manager lub Zespół Obsługi Klienta zapewni Ci wsparcie w postaci dodatkowego szkolenia. Skontaktuj się z nami przez Czat.

    • Co zrobić, aby połączyć się z konferencją audio?

      Dołączenie do konferencji audio jest proste - zadzwoń pod bezpłatny lub lokalny numer dostępowy Arkadin i wybierz swój kod PIN moderatora lub uczestnika.

    • Czy muszę rezerwować połączenia konferencyjne?

      Nie, dzięki ArkadinAnytime nigdy nie musisz rezerwować wcześniej połączeń konferencyjnych. Kiedy otrzymasz dane swojego konta konferencyjnego , zaproś innych uczestników do spotkania i podaj im numer dostępowy Arkadin, kod PIN uczestnika oraz datę i godzinę spotkania.

    • Jaka jest różnica pomiędzy moderatorem i zwykłym uczestnikiem?

      Główną różnicą pomiędzy moderatorem (logującym się za pomocą kodu PIN moderatora) i zwykłym uczestnikiem (PIN uczestnika) są różne funkcje, do których te osoby mają dostęp podczas konferencji (szczegóły poniżej).

    • Jakie możliwości mają moderatorzy?

      Moderatorzy mogą:
       

      • W pełni uczestniczyć w połączeniu
      • Wyciszyć/Włączyć swój mikrofon
      • Porozmawiać z obsługą klienta
      • Wyciszyć/Włączyć mikrofony wszystkich uczestników
      • Zablokować/Odblokować konferencję
      • Sprawdzić status konferencji
      • Nagrać spotkanie

       
      Dodatkowe informacje odnośnie funkcjonalności są dostępne w mailu powitalnym, zawierającym dane konta konferencyjnego oraz w skróconym przewodniku użytkownika.

    • Do czego uprawnieni są uczestnicy konferencji?

      Uczestnicy konferencji mogą:

      • W pełni uczestniczyć w połączeniu
      • Wyciszyć/Włączyć swój mikrofon
      • Porozmawiać z obsługą klienta

      Więcej informacji na temat funkcji dostępnych dla uczestnika spotkania znajdziesz w przewodniku użytkownika Arkadin

    • Czy mogę nagrać moją konferencję?

      Tak, system nalicza dodatkową opłatę, która jest równa opłacie za dodatkowego uczestnika konferencji. Tylko moderator (który połączył się za pomocą kodu PIN moderatora) może nagrać połączenie. Podczas konferencji można również wybrać *0, aby połączyć się z obsługą klienta. Szczegóły dotyczące nagrywania i odtwarzania wcześniej nagranej konferencji znajdziesz w przewodniku użytkownika Arkadin.

    • Jak długo system konferencyjny przechowuje nagrania?

      System przechowuje 15 ostatnich nagrań z 30 ostatnich dni. Przy nagraniu 16. konferencji, najstarsze nagranie jest usuwane.

    • Jak mogę się upewnić, że moja konferencja jest poufna i osoby niepożądane nie mają do niej dostępu?

      Moderator może zablokować dostęp do konferencji audio. Oznacza to, iż nowi uczestnicy nie będą mogli do niej dołączyć. Szczegóły dotyczące blokowania konferencji znajdziesz w przewodniku użytkownika Arkadin.

    • Czy mogę wyciszyć wszystkich oprócz siebie?

      Tak, ale tylko, jeśli jesteś moderatorem. Szczegóły dotyczące wyciszenia wszystkich uczestników znajdziesz w przewodniku użytkownika Arkadin.

    • Dlaczego powinienem używać opcji wyciszenia Arkadin, a nie opcji wyciszenia telefonu?

      Opcja wyciszenia Arkadin zablokuje wszelkie dźwięki w tle, szumy lub też muzykę na czekanie, która dobiega z twojej linii. Opcja wyciszenia Twojego telefonu może nie zablokować muzyki na czekanie. Jeśli w trakcie konferencji odbierzesz drugie połączenie, uczestnicy spotkania mogą usłyszeć muzykę on hold dobiegającą z Twojej linii.